Pandemide E-ticarete taşınan market müşterisi, normalleşme sürecinde de alışverişe online devam etti. Pandemi nedeniyle evinden çıkıp pazar, market gibi kalabalık ortamlara girmek istemeyenler online alışverişi tercih etti. Online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı. online market, süpermarket ve gıda alışverişlerinin 2019 yılından bu yana yüzde 120’nin üzerinde bir büyüme gösterdi.
Koronavirüsle mücadele kapsamında Türkiye’de artan evde kalma oranı ve karantina uygulamaları, internetten alışveriş ve hızlı sipariş verme kanallarına talebi artırdı. Çok sayıda işletmenin kapalı kaldığı bu dönemde gıda ve hijyen başta olmak üzere online teslimat alanında ciro ve satışlar katlanırken, istihdam da önemli ölçüde arttı.
geçtiğimiz yıllarda gıda satışına kıyasla market alanında E-ticarette çok fazla kullanım olmadığını fakat pandemi dönemiyle en çok talep alanlardan birinin bu kategori oldu. Spesifik olarak market, süpermarket ve gıda üçlüsünü incelediğimizde 2019 yılından bu yana yüzde 120’nin üzerinde bir büyüme yaşandı.
Trabzon web tasarım Trabzon web sayfası Trabzon web sitesi Trabzon seo Trabzon web design Trabzon eticaret Trabzon internet sitesi Trabzon yazılım uzmanı Trabzon web tasarımcı Trabzon crm eticaret e-ticaret e-ticaret sitesi kurumsal site web sitesi© Copyright 2002-2024 All Rights Reserved By Web Atölyesi